V hotovosti na pobočce
Po sepsání objednávky zaplatíte nejprve zálohu (většinou se jedná o 50% z celkové částky), zbytek doplatíte při dodání vyhotoveného díla.
Bankovním převodem
V případě platby formou bankovního převodu se započne s realizací zakázky ihned po připsání příslušné částky ve prospěch našeho účtu uvedeného na zálohové faktuře. V České republice je zákonem stanovena lhůta pro realizaci bankovního převodu. Jedná-li se o převod v rámci téže banky, peníze musí být převedeny ještě týž den. Jedná-li se o převod na účet jiné banky, peníze musí být převedeny nejpozději do druhého bankovního pracovního dne.
Platební kartou na provozovně
Na našich pobočkách přijímáme platební karty VISA, VISA ELECTRON, MAESTRO a MASTERCARD.
Platební kartou na našich webových stránkách
Naše společnost využívá pro platby platebními kartami bezpečnostní systém 3D-Secure, aplikace Asociací MasterCard a Visa, který zajišťuje bezpečnost tím, že údaje ze své karty neposkytujete nám, ale přímo bance. Nikdo z našich zaměstnanců tak nemá přístup k těmto údajům.
Tento způsob platby lze uskutečnit pomocí platební brány. O výsledku transakce jste informováni e-mailem.
Online přes internet lze platit platebními kartami VISA, VISA ELECTRON, MAESTRO a MASTERCARD.
Možnosti úhrady dle typu dokladu
- platba na základě příjmového dokladu
Pro jednorázové objednávky či objednávky fyzických osob je možná platba platební kartou či v hotovosti na naší provozovně. - platba na základě zálohové faktury
Pokud nemáte možnost dostavit se k nám osobně, vyhotovíme vám cenovou kalkulaci na základě vámi zaslaných dokumentů (v elektronické podobě e-mailem či ve fyzické podobě poštou, kurýrem apod.) a poté vystavíme zálohovou fakturu.
Existují dva způsoby její úhrady: bankovním převodem či platební kartou na našich webových stránkách. Záleží jen na vás, který způsob zvolíte. Ihned po obdržení požadované částky bude započato s realizací objednávky. - platba na fakturu
Úhrada na fakturu je způsob platby aplikovaný u většiny našich stálých korporátních zákazníků po realizaci první zakázky. Podmínkou je zaslání řádně potvrzené objednávky s fakturačními údaji objednatele a odpovídající platební morálka objednatele. - platba na dobírku
U zakázek menšího rozsahu je možná i úhrada na dobírku prostřednictvím České pošty. Tato služba je zpoplatněna částkou dle aktuálního ceníku. O celkové účtované částce jste informováni v potvrzení vaší poptávky.